
● Am absolvit programul de licență în psihopedagogie specială al Facultății de Psihologie și Științe ale Educației în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași.
● În prezent sunt în curs de finalizare a cursurilor de master cu specializarea în diagnoză și intervenție la persoanele cu cerințe speciale în cadrul aceleiași facultăți din Iași.
●Pentru că vreau să mă dezvolt continuu aleg să particip la diferite cursuri și conferințe pentru a-mi actualiza informațiile în domeniu.
● Pentru o mare parte din formarea mea au stat la baza diferiți specialiști cu care am colaborat și diferite structuri de intervenție pe care le-am urmărit și aplicat ce vizează intervenția cognitiv – comportamentală în cazul copiilor cu tulburări de dezvoltare, logopedie, terapie ocupațională.
● Așa cum fiecare copil este unic, fiecare familie este unică iar principiul după care mă ghidez îl reprezintă interesul superior al copilului. O relație bună de comunicare transparentă și colaborare dintre terapeut și părinți duce la interesul nostru comun, binele copilului.
Terapia cu copii cu nevoi speciale este o mare implinire, ne dezvaluie psihologul Roxana Gavirlas din cadrul Life Therapy Clinic. Pentru mine, sa lucrez cu copii cu nevoi speciale este o mare...
read more''Nu ascultati decat de inima voastra. Ea este singurul vostru maestru. Am ajuns sa traim zile pe cat de grele, pe atat de ciudate. Probabil multi dintre noi nu ne-am gandit nicioadata ca asa ceva ar...
read moreComportamentul unui copil cu o tulburare de dezvoltare (spectru autist, sindrom genetic, retard mental) poate fi, de multe ori, disruptiv, cu crize comportamentale ample si repetitive, mai ales in...
read more